sobota, 17 maja 2014

Najlepsze torebki w sieci są..

.. oczywiście w sklepie Vintage Style :) To jeden z moich ""tajemnych" adresów, którym chciałabym się dziś z Wami podzielić. Chociaż pewnie część z Was, wielbicielek vintage, doskonale go już zna. Ja poznałam go kilka lat temu, za sprawą Szafy Sztywniary - i nie wiem, czy dziękować, czy wręcz przeciwnie, bo od tego czasu przepadłam:) 
Regularnie śledzę nowe dostawy, promocje, od czasu do czasu coś zamawiam, więc przez te kilka lat uzbierało się już tych torebek trochę i zdążyły wystąpić w kilku moich postach, np. tu, tu i tu. W zasadzie (oprócz jednej z Allegro), to chyba wszystkie torebki prezentowane na blogu (a to jeszcze nie cała moja  kolekcja:)) pochodzą ze sklepu pani Agaty. 

Z jednej strony można by stwierdzić, że jest ich dużo (ZA DUŻO), ale z drugiej strony - to są świetne jakościowo, skórzane torebki, często firmowe (np. Bally, czy Coccinelle) kupione za cenę najczęściej nie przekraczającą 100 zł! 
Są oczywiście w sklepie torebki i tańsze, i droższe. Najdroższe są te prawdziwie wintydżowe, "z szafy babuni", które oprócz doskonałej jakości materiału i wykonania, mają już pewną wartość historyczną, która z biegiem czasu będzie jeszcze rosła. 
Sama decyduję się raczej na torebki bardziej praktyczne - duże, pojemne (najlepiej mieszczące A4 i koniecznie możliwe do noszenia na ramieniu), z wytrzymałej skóry, przydatne w zwykłym życiu. Takich torebek - do pracy, na uczelnię, na zakupy jest w sklepie całe mnóstwo. Chociaż ostatnio kuszą mnie też piękne gobelinowe - bardzo w klimacie ostatnich kolekcji Dolce & Gabbana (np. ta fantastyczna czarna, haftowana w irysy).

Oprócz torebek, w sklepie Vintage style znajdziecie też trochę ciuchów, wiele innych dodatków (np. apaszki Hermesa!) i buty. To tu kupiłam moje ulubione karmelowe botki Bally (pokazywane np. w tym poście), które noszę non-stop od chyba trzech sezonów, i powiem Wam, że są nie do zdarcia - jednak co jakość, to jakość. 

Nowości w sklepie pojawiają się dosyć często - przynajmniej raz w tygodniu, najbliższa dostawa ma być na początku tygodnia, tak że warto trzymać rękę na pulsie, a najlepiej zapisać się do newslettera, żeby na przyszłość być na bieżąco (i żebym Wam wszystkiego nie wykupiła:))


Przejrzałam dosyć dokładnie aktualny asortyment sklepu i takie cuda udało mi się wyszperać:)


http://www.sklepvintage.pl/pl/c/GOBELINOWE/15


http://www.sklepvintage.pl/pl/c/TOREBKI-Z-BABCINEJ-SZAFY/48







http://www.sklepvintage.pl/pl/c/TOREBKI/11

Prawda, że to miła odskocznia od wszechobecnych Korsów i Pilewicz?;) O ile bardziej przyjazna dla kieszeni:)


Zobaczcie co jeszcze można znaleźć na Vintage Style:

Jedna z apaszek Hermesa - przepiękna, unikatowa, na pewno warto zainwestować.  
Prawie identyczne, białe okulary pojawiły się w ostatniej kolekcji Burberry. 
Te wspaniałe mokasyny są najprawdopodobniej męskie, ale gdybym tylko miała większą stopę, to nie zastanawiałbym się długo;)


New in;)

7 komentarzy:

  1. Cześć,
    Mam dwie torebki upolowane na vintage style - jedną przepiękną gobelinową, drugą z czarnej, bardzo solidnej skóry, jestem z nich bardzo zadowolona:) Kupiłam też Mamie wielką czarną skórzaną, za 199 zł. (na wzór krokodylowej skóry), która jest zjawiskowa... Ale to było 3-4 lata temu, teraz jakoś nic mi się nie udaje upolować, nie wiem czy mi się gust zmienił, czy akurat nie mam szczęścia. Nie powinnam polecać tego sklepiku, bo więcej fanek to mniejsza opcja upolowania czegoś nietuzinkowego, ale zdarzają się tam naprawdę perełki...
    pozdrawiam, KAŚ
    PS. Do dnia dzisiejszego przeżywam, że nie kupiłam w vintage style 3,5 roku temu przecudnych butków Diora... Mój numer, ale cena dla mnie wtedy za wysoka, wręcz zaporowa (ok. 1400 zł.)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, Vintage Style to istny torebkowy raj :) W sumie upolowałam tam 3 kuferki, ale najchętniej wykupiłabym pół sklepu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie wyszukiwać torebkowe perełki:) Choć te ze zdjęć nie są w moim stylu.
    http://zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny wpis! sama rzadko kupuję coś w tego typu sklepach ale uwielbiam ich asortyment!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre mogą zawrócić w głowie :)

    OdpowiedzUsuń