niedziela, 24 sierpnia 2014

Najpiękniejsze suknie jesieni

Aby umilić sobie oczekiwanie na jesień i na półroczny okres smutku i ciemności, którego szczerze nienawidzę (i co roku wydaje mi się, że tym razem to już nie przetrzymam), postanowiłam przejrzeć jesienne kolekcje projektantów, pod kątem proponowanych przez nich sukni i sukienek. Oczywiście, niedługo trzeba będzie  myśleć o płaszczach, kurtkach i ciepłych butach, w których przyjdzie nam przez pół roku pomykać, ale na razie skupmy się na czymś przyjemniejszym..

Jak wywnioskowałam z obejrzanych kolekcji, jesień będzie stać pod znakiem koronek, szyfonów, czerni i szarości, ale będą też obecne mocne, czyste barwy wzorowane na kamieniach szlachetnych, które czasem te nieco mroczne, gotycko-wiktoriańskie klimaty, rozjaśnią. W każdym razie będzie bajkowo - oczywiście raczej pod znakiem bajek autorstwa braci Grimm:) Będą zagubione Czerwone Kapturki, złe czarownice, niewinne księżniczki w bieli i Kopciuszki w szarościach.. Taką jesień lubię.

Które projekty to Wasza bajka?:)

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.style.com


Valentino






Alessandra Rich




Carolina Herrera



Badgeley Mischka



Dior



Akris



Michael Kors




Marchesa




Vera Wang



Zac Posen



Tym razem nie ma nic Dolce & Gabbana, bo o ile klimat ich ostatniej jesiennej kolekcji RTW jest jak najbardziej magiczno-bajkowy i leśna kampania znów uwodzi, o tyle same projekty nie za bardzo mi się podobają. Są już za bardzo kiczowate, nawet jak dla mnie, przy całej mojej słabości do tego duetu - te aplikacje z sowami, jakieś leśne skrzaty.. No nieee, poczekam do następnego sezonu:) 

1 komentarz: